19/07/2017

נבחרו הזוכים בפעילות ייחודית לקידום ושיפור איכות ההוראה והלמידה במוסדות להשכלה גבוהה

במסגרת החלטות מל"ג וות"ת לקדם את נושא שיפור איכות ההוראה והלמידה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל, יצא בפברואר 2016 קול קורא למכללות המתוקצבות להצעה לפעילות ייחודית לשיפור וקידום איכות ההוראה והלמידה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

 

מל"ג וות"ת מברכות את המכללה האקדמית אחווה והמכללה האקדמית תל אביב יפו על זכייתם בתקצוב פעילות ייחודית לקידום ושיפור איכות ההוראה והלמידה.

 

כמענה לקול הקורא הוגשו השנה למל"ג אחת עשרה הצעות לפרויקטים, משמונה מכללות שונות. לשם בחירת ההצעות הזוכות הוקמה ועדת שיפוט המורכבת ממומחים בתחום ההוראה והלמידה, בשיתוף התאחדות הסטודנטים, אשר המליצה למל"ג וות"ת על שתי הצעות הראויות לתקצוב.

 

המכללה האקדמית אחוה, בנושא: "בניית מתחם פדגוגיה חדשנית וטכנולוגיות מתקדמות" – הוועדה מצאה כי מדובר ברעיון מעניין וחדשני המבוסס על רציונאל ברור ומובנה, שיוביל לקידום ושיפור איכות ההוראה והלמידה, ומעודדת את המוסד להנגישו גם למוסדות אחרים להשכלה גבוהה.

המכללה האקדמית תל אביב-יפו בנושא: "הקמת מעבדה לימודית – יישומית בתחומי ניהול משאבי אנוש, ייעוץ ופיתוח ארגוני, פסיכולוגיה ומנהל עסקים" – הוועדה מצאה כי מדובר ברעיון מעניין וייחודי, שיש לו בסיס קיים במוסד והוא בעל פוטנציאל להפצה והשפעה רחבה על ההוראה והלמידה במוסדות להשכלה גבוהה.

 

מל"ג וות"ת מברכות את כל המוסדות על הגשת ההצעות, ועל החשיבות שניתנת לקידום ושיפור איכות ההוראה והלמידה, וממשיכה לפעול לקידום הנושא בהשכלה הגבוהה בישראל.

 

* אחוה – מענה לקול קורא בנושא שיפור איכות ההוראה

תא יפו- מענה לקול קורא בנושא שיפור איכות ההוראה

 

* התקצוב ניתן לחלק א של הבקשה