30/01/18

הפעילות התקשורתית למל”ג וות”ת לשנת 2018

בישיבתה ביום 30.1.18 קיבלה ות”ת סקירה אודות הפעילות התקשורתית המתוכננת לשנת 2018.

ות”ת מחליטה לתקצב את הפעילות התקשורתית בסך 1.5 מיליון ₪ לשנת 2018 . 50% מהתקצוב יהיה מתוך תקציב מינהל התאגיד, ו-50% יהיה מהתקציב הרגיל של ות”ת.

עלות הפעילות התקשורתית לשנת 2018 מוערכת בסך 1.5 מיליון ₪ והיא תיועד לאמצעי המדיה המגוונים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת, אתרי חדשות) וכן לערוצי הדיגיטל, בהם: פייסבוק ויוטיוב.