21/05/2023

ביקור הנהלת מל"ג/ות"ת במכללה האקדמית גליל מערבי

קרדיט צילום: דוברות המכללה האקדמית גליל מערבי
הנהלת מל"ג/ות"ת ביקרה ביום חמישי האחרון במכללה האקדמית גליל המערבי והתרשמה מהעשייה האקדמית של המכללה.
בביקור השתתפו יו"ר הות"ת פרופ' יוסי מקורי, מ"מ מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה ד"ר ורדה בן שאול, נשיא המכללה האקדמית גליל מערבי הכלכלן פרופ' נסים בן דוד וכן חברי הנהלה נוספים במל"ג ובמכללה.
במסגרת הביקור נערך שיח משותף על האתגרים העתידיים כחלק מהמשך הצמיחה של המכללה בשדה האקדמי ובהיבטים של מינוף חברתי, במהלכו סיכמו הצדדים להעמיק את שיתוף הפעולה במטרה לקדם את המצוינות שמובילה המכללה.

יו"ר הות"ת פרופ' יוסי מקורי: ״המכללה האקדמית גליל מערבי מהווה עוגן השכלתי מרכזי לאזור בו היא שוכנת ותורמת לאזור הצפון כולו בהיבטים אקדמיים, תרבותיים, חברתיים, כלכליים. למכללה חשיבות מכרעת ביצירת שגשוג וצמיחה במרחב ומהווה אבן שואבת למגוון רחב של סטודנטים מהאזור ומרחבי הארץ. המל״ג רואה חשיבות רבה בהמשך פיתוח ותמרוץ המכללות באופן שיאפשר את הגשמת ייעודן בהנגשת ההשכלה הגבוהה ובהכשרת הדור הצעיר לעולם התעסוקה העתידי״.

נשיא המכללה האקדמית גליל מערבי פרופ' נסים בן דוד: "שמחנו להציג היום בפני הנהלת המל״ג והות״ת נתונים המעידים על הגידול הניכר שחל בשנים האחרונות במספר הסטודנטים הלומדים במכללה. בנוסף, הוצגה פעילותם הנרחבת של עשרת מכוני המחקר, הפעילות הרבה במסגרת הכנסים הארציים והבין-לאומיים המתקיימים במכללה, ההיקף המשמעותי של התפוקה המחקרית והיקף הפרסומים המשמעותי של חברי הסגל בכתבי עת בין-לאומיים. אנו מודים ליו״ר ות״ת, למנכ״לית המל״ג ולצוות על הנכונות להגיע ולהכיר מקרוב את פועלה של המכללה".