26/12/18

תקצוב הפעילות התקשורתית לשנים 2019 – 2022

פרטי הנושא נמצאים במסמך מספר 4429.

בישיבתה ביום 26.12.18 החליטה ות”ת לאשר את הפעילות התקשורתית במהלך השנים 2019 – 2022 במקביל ליישום התכנית הרב שנתית של מערכת ההשכלה הגבוהה.
דוברות המל”ג תפעל להנגשת המידע לציבור ולקידום עקרונותיה המרכזיים של התכנית הרב שנתית. לצורך כך, דוברות מל”ג תציג בצורה סדירה ושוטפת (בשיתוף לשכת הפרסום הממשלתית) את עיקרי העשייה במל”ג וות”ת, בדגש על קהלי היעד השונים: מועמדים לסטודנטים, סטודנטים, הורים של סטודנטים, אנשי האקדמיה והציבור הרחב.
הפעילות התקשורתית מיועדת, כאמור, להעלות את המודעות הציבורית ולקדם את הפעילות ואת העשייה במערכת ההשכלה הגבוהה במגוון תחומים, הנגשת ההשכלה הגבוהה לחברה החרדית, הנגשת ההשכלה הגבוהה ליוצאי אתיופיה, הנגשת ההשכלה הגבוהה לחברה הערבית, חלוקת מלגות, עידוד סטודנטים למקצועות ההיי-טק, חיזוק מדעי הרוח, חיזוק הבינלאומיות בהשכלה הגבוהה, חזון הקמפוס החדש כולל למידה דיגיטלית, קידום המחקר ותשתיות המחקר שילוב נשים בתפקידי סגל בכיר באקדמיה, מעונות לסטודנטים, הנגשה לבעלי מוגבלויות ועוד.
עלות הפעילות התקשורתית מוערכת בסך 1.5 מיליון ₪ מדי שנה (ובסך הכל 6 מיליון שקלים לשנים 2019 – 2022) והיא תיועד לאמצעי המדיה המגוונים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת, אתרי חדשות) וכן לערוצי הדיגיטל, בהם: פייסבוק ויוטיוב.
הפעילות התקשורתית תפנה לדוברי השפה העברית, הערבית והאנגלית.
מימון הפעילות יתחלק בין תקציב מינהל התאגיד לבין תקציב ההשכלה הגבוהה בסעיפים הרלוונטיים.