28/09/22

בקשת הקריה האקדמית אונו לשנות את שם תכנית הלימודים לתואר שני ללא תיזה M.A.)) באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית לתואר שני ללא תיזה (M.A.) באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק ולהסמיכה להעניק תואר זה

המועצה להשכלה גבוהה דנה בישיבתה ביום 28.9.2022 בהמלצת ועדת המשנה התחומית למדעי החברה, ניהול, עסקים, משפטים ורב תחומי מישיבתה ביום 20.9.2022 בנושא בקשת הקריה האקדמית אונו לשנות את שם תכנית הלימודים לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק. המועצה עיינה בנימוקי המוסד לפיהם השם המבוקש משקף נאמנה את תכני התוכנית ולפיכך היא מחליטה לאשר לקריה האקדמית אונו את שינוי שם תכנית הלימודים לתואר שני ללא  תיזה (M.A.) באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית לתואר שני ללא תיזה (M.A.) באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק Master of Digital Strategy and Marketing Management  ולהסמיכה להעניק תואר זה.