28/09/22

המלצה על מתן אישור פרסום והרשמה למכון הטכנולוגי בחולון לפתוח תכנית לימודים לתואר שני (M.Des.) בעיצוב לסביבה טכנולוגית

בישיבתה ביום 28.9.2022 החליטה המועצה להשכלה גבוהה לאמץ את המלצת ועדת המשנה התחומית לחינוך, הוראה, מדעי הרוח והאומנויות כדלקמן:

  1. להודות לסוקרים פרופ' גבריאלה גולדשמידט ופרופ' קני סגל על עבודתם ועל חוות הדעת שהגישו.
  2. לאשר למכון הטכנולוגי בחולון לפרסם את דבר פתיחתה של תכנית הלימודים לתואר שני (M.Des.) בעיצוב לסביבה טכנולוגית (Master's Program in Design for Technological Environment), ולרשום אליה תלמידים.
  3. לקראת שלב ההסמכה, יתבקש המוסד להעביר דוח התפתחות אודות התכנית והפעלתה הלכה למעשה.
  4. על המוסד לציין באופן ברור ובולט בכל פרסום הנוגע לתכנית לימודים זאת (בין אם תפוצתו תהא בין כתלי המוסד ובין אם מחוץ להם) כי "הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה".
  5. על המוסד להחתים כל תלמיד/ה על הצהרה לפיה ידוע לתלמיד/ה כי המוסד אינו מוסמך להעניק בשלב זה תואר שני(M.Des.) בעיצוב לסביבה טכנולוגית וכי קיימת אפשרות שבסופו של דבר שלא יוסמך המוסד להעניק את התואר. במקרה זה תוצע על ידי המוסד לסטודנטים הלומדים בתכנית ''רשת ביטחון חיצונית" בתכנית לתואר שני בעיצוב של שנקר, הנדסה. עיצוב. אמנות.
  6. בהתאם להחלטת המל"ג מיום 16.9.14 בנושא "תוקף אישור הפרסום ורישום הסטודנטים", תוקף אישור הפרסום הניתן למוסד מוגבל לשנתיים. אם לא יפתח המוסד את התכנית במסגרת הזמן כאמור לעיל יהיה עליו לפעול בהתאם להחלטת המל"ג האמורה.