24/08/2014

ועדת ברנר למינוי בכירים בשירות המדינה אישרה את המלצת שר החינוך ויו״ר המל״ג הרב שי פירון למנות את גדי פרנק למנכ"ל קבוע של מל"ג – ות"ת

 

הוועדה לבחינת מינויים בכירים בשרות הציבורי, ועדת ברנר, בראשותו של  השופט בדימוס שלום ברנר, אישרה את המלצת שר החינוך ויו"ר המל"ג, הרב שי פירון, למנות את גדי פרנק למנכ"ל קבוע של מל"ג – ות"ת. פרנק כיהן עד כה כמנכ"ל בפועל.

 

פרנק (34) הינו בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ובתקשורת, ומצטיין תואר שני במחקרי כלכלה בהצטיינות, מטעם אוניברסיטת תל אביב.

בין השנים 2006-2009 כיהן ככלכלן בכיר וחבר בצוות ההקמה של המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה. בין השנים 2009-2011 כיהן כסמנכ"ל לתכנון ומדיניות במל״ג – ות״ת, ולאחר מכן כסמנכ"ל תקצוב וראש אגף התקציבים (2011-2013). בשנה האחרונה משמש פרנק כמנכ"ל בפועל, וכאמור אושר מינויו באופן קבוע. 

 

השר פירון: "גדי פרנק הוא בעל ניסיון וידע ניהולי רב, שהתמקצע בתחום ההשכלה הגבוהה בישראל. פרנק שימש כגורם מרכזי בתכנון וביישום התכנית הרב שנתית למערכת. אני סמוך ובטוח, כי הוא יעמוד בהצלחה ביעדי תפקידו כמנכ"ל, יתרום תרומה משמעותית לשגשוג ההשכלה הגבוהה וילווה בבטחה את השינויים והמהלכים הכרוכים בכך". 

 

מנכ"ל מל"ג ות"ת, גדי פרנק: "אני מבקש להודות לשר החינוך ויו"ר המל"ג על האמון ומשוכנע כי יחד נצליח לפעול לקידום מערכת ההשכלה הגבוהה לעמידה באתגרים הרבים הנמצאים לפתחה, וכן לוועדת האיתור על המלצתה ובחירתה בי מתוך שורה של מועמדים ראויים".